Jesteśmy rodowitymi warszawiakami, mamy siedzibę w doskonałej dzielnicy, klimatycznym miejscu, 12 minut metrem od centrum.

Od 21 lat specjalizujemy się w produktowym public relations oraz w komunikacji społecznej i korporacyjnej.

Zajmujemy się promocją marek firm, marek wyrobów kosmetycznych, farmaceutycznych i spożywczych oraz kreowaniem wizerunku. Słowem: budujemy zaangażowanie konsumentów wokół marek.

Wiemy też, jak opowiedzieć czytelnikom i nabywcom o promowanej marce i sprawić, aby pozostali jej wiernymi klientami.

Jak pracujemy

Uruchamiamy dla Klientów Biuro Prasowe, które prowadzi codzienny monitoring mediów drukowanych, branżowych i internetowych oraz kontroluje aktywność blogerów.

Biuro Prasowe służy pierwszym kontaktom przedstawicieli firmy z dziennikarzami.

Co miesiąc przedstawiamy Książkę Prasową dokumentującą wszystkie publikacje.

Dla przedstawicieli handlowych Książka Prasowa stanowi ważne narzędzie promocji wspierające sprzedaż.

Skuteczność naszej pracy w zakresie public relations polega na budowanych przez kilkanaście lat empatycznych relacjach z dziennikarzami mediów ogólnopolskich, lokalnych, internetowych i branżowych oraz z blogerami.

Budowaniu więzi służą również cykliczne spotkania w naszym Hajoty Press Club. To bowiem od dziennikarzy, a nie od biur reklamy, zależy czy nasz przekaz piarowy znajdzie się we właściwym tytule w odpowiednim czasie.

Dziennikarze topowych pism chętnie przychodzą do nas na prywatne pogawędki przy winie. Nasza chow-chow Yoko jest pełnoprawną uczestniczką spotkań.

Media

Mimo intensywnego rozwoju Internetu, najskuteczniejszym, najbardziej poważanym i uznawanym środkiem przekazu komunikacyjnego nadal pozostaje prasa drukowana i na niej w pierwszej kolejności koncentrujemy działania promocyjne.

Są to tytuły typu: people, yellow, luksusowe, zdrowotne, żywieniowe, parentingowe, telewizyjne, relaksowo-fitnesowe, dzienniki oraz branżowe - optymalne do promowania wszystkich markowych produktów.

Ponadto: portale internetowe – medyczne, kosmetyczne, zdrowotne, kulinarne, poradnikowe, lifestylowe.

Trzecie wsparcie stanowią wybrani blogerzy.

Czas i cel promocji

Wspólny cel promocji w wymienionych mediach: przekonanie klientów do częstego kupowania rekomendowanych przez nas produktów, czyli do codziennego ich stosowania.

Dwanaście miesięcy, to czas skutecznej i optymalnej kampanii promocyjnej.

W jej trakcie organizujemy jedną, dwie (lub więcej – w zależności od potrzeb) konferencje prasowe w naszej siedzibie (lub w innej lokalizacji).

Każde spotkanie prasowe zawsze jest połączone ze śniadaniem lub lunchem przygotowanym przez nas (mamy dwie w pełni wyposażone kuchnie). Zawsze też inspiracją do przygotowania potraw są promowane produktów (niekoniecznie wyłącznie spożywcze).

Degustujemy białe i czerwone wina.

W obu konferencjach biorą udział wyłącznie dziennikarze piszący o danej tematyce.

Część merytoryczna

Na podstawie przygotowanej przez nas prezentacji multimedialnej o historii, dniu dzisiejszym, filozofii i perspektywach rozwojowych firmy oraz o markach produktów mówią jej przedstawiciele lub eksperci, np. dietetycy, lekarze, kosmetolodzy, styliści.

Piszemy teksty prasowe. Szczególny nacisk kładziemy na wykazanie unikatowych właściwości i walorów prezentowanych produktów.

Wszystkie materiały dziennikarze otrzymują na współcześnie używanych nośnikach elektronicznych.

Nasz fotoreporter wykonuje zdjęcia dokumentujące przebieg konferencji oraz produktów. Studenci ostatniego roku szkoły filmowej realizują reportaże z wydarzeń.

Po konferencji, podczas rozmów kuluarowych, przedstawiciele firm mają możliwość udzielania wywiadów – do tego celu mamy przygotowany gabinet na pierwszym piętrze.

Warsztaty i pokazy

Organizujemy też warsztaty i pokazy.  Dziennikarki i dziennikarze mają okazję obejrzeć promowane produkty, a także na miejscu poddać się ich działaniu.

Otrzymują też produkty do testowania.

Dziennikarze stają się ambasadorami firm i ich marek.

Rozszyfrowujemy Hajotę

Patronką naszego prywatnego Hajoty Press Club jest oczywiście Hajota.

Helena Janina z Boguskich Szolc-Rogozińska Pajzderska, czyli Hajota, była literatką, tłumaczką (z języków francuskiego, angielskiego i hiszpańskiego) i społeczniczką. Rzadko, ale posługiwała się też pseudonimem Lascaro.

Urodziła się 16 maja 1862 roku w Sandomierzu.

Jej pierwszym mężem był znany podróżnik Stefan Szolc-Rogoziński.

 Hajota napisała kilkanaście książek i opowiadań. Między innymi: „Ich syn”, „Narcyzy Ewuni”, „W pogoni” czy „Jak cień” (w cyklu „Z dalekich lądów”).

Tę książkę, wydanie przedwojenne, klubowi prasowemu Hajoty podarowała red. Grażyna Minkowska.

Zbiór opowiadań „Z dalekich lądów” został po wojnie wydany w 1954 roku. Innych drukowanych wznowień nie było.

Pod tak zacnym patronatem kilka razy do roku spotykają się w Hajoty Press Club przedstawicielki mediów lifestylowych, kobiecych, poradnikowych, kulinarnych, zdrowotnych i podróżniczych.

Hajota zmarła 4 grudnia 1927 roku w Warszawie. Jest pochowana na Starych Powązkach. Opiekę nad jej grobem objął Hajoty Press Club.

Przypadająca 16 maja 2016 roku  154. rocznica urodzin patronki Hajoty Press Club, była celebrowana w siedzibie Klubu z udziałem dziennikarzy pism drukowanych, portali internetowyvh, blogerów i vlogerów oraz władz dzielnicy Stare Bielany.

To tyle ogólnych wiadomości o nas

Co robiliśmy, jak i dla kogo – o tym czytajcie i oglądajcie zdjęcia oraz filmy w zakładkach umieszczonych na stronie głównej: IMR Advertising By PR, Hajoty Communications, Hajoty Press Club, The Best In Poland, Punkt Widzenia i Zakres Działalności.

MONIKA ISKANDAR

dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR

prezes Hajoty Press Club