Trzecie spotkanie dziennikarskie w Hajoty Press Club upłynęło pod znakiem rozmów prywatnych, degustacji wina i potraw przygotowanych z produktów mleczarskich marki Bieluch.
Prywatne press-pogawędki w letnim ogrodzie IMR advertising by PR weszły na trwałe do kalendarza dziennikarek z drukowanych i internetowych mediów warszawskich.
W kameralnym gronie, przy dobrym czerwonym wytrawnym winie i niebanalnie skomponowanych smakowo potrawach czas na niewymuszonych rozmowach o meandrach życia zawodowego i osobistego upływał niepostrzeżenie wartko.
„W tym roku na dachu naszej siedziby uruchomiliśmy taras z widokiem na pachnący, sosnowy starodrzew, tworząc wyjątkowo urokliwe miejsce sprzyjające relaksowi i nieskrępowanym rozmowom. To dla ducha. Natomiast dla ciała przygotowaliśmy kilkanaście potraw serwowanych na ciepło i na zimno, w których wykorzystaliśmy serki naturalne, jogurty, kefiry, śmietany i masło ze spółdzielni mleczarskiej Bieluch w Chełmie” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR, pomysłodawczyni i organizatorka spotkań w Hajoty Press Club.
O czym konkretnie mówiłyśmy, kogo obgadywałyśmy, z czego kpiłyśmy, co zaplanowałyśmy – to słodkie tajemnice nas – uczestniczek.
Dowodów nie ma, gdyż nikt nas nie nagrywał.
Mamy tylko kilka fotografii.