Na zaproszenie organizacji Kwiat Kobiecości kobiety z całej Polski, które pokonały raka jajnika, przyjechały do podwarszawskiej posiadłości „Zacisze” Anny Korcz z zamiarem potwierdzenia i wzmocnienia motywacji do pełnoprawnego życia prywatnego, społecznego i zawodowego. Sponsorem kampanii społecznej "Diagnostyka jajnika" jest marka kosmetyków naturalnych Nacomi. Szeroką promocję marki Nacomi w mediach, nie tylko przy okazji kampanii, prowadzi agencja IMR advertising by PR.
Do obejrzenia filmu zapraszamy pod tekstem. Znaczącym wydarzeniem trwającej ogólnopolskiej kampanii społecznej „Diagnostyka jajnika. Twoja historia nie musi być złośliwa” były warsztaty prowadzone przez trenera motywacyjnego, stylistę, wizażystę, kosmetologa i lekarza. Do Pomiechówka przybyły panie, które wzięły udział w zadaniu konkursowym polegającym na opisaniu swojej historii choroby i traumatycznych doświadczeń w jej przezwyciężaniu zakończonym sukcesem. Spotkanie u Anny Korcz dodało bohaterkom nowej energii i wiary, że normalne życie po pokonaniu nowotworu jest możliwe w myśl warsztatowego motta „Drugie życie, nowa ja”. W dochodzeniu do harmonii życia pomagała gospodyni całodniowego spotkania Anna Korcz, która – wraz z córką, również Anną – jest społeczną ambasadorką kampanii. Warsztaty w „Zaciszu”, które właściwie stały się spotkaniem merytoryczno-towarzysko-przyjacielskim, były podzielone na dwie części: teoretyczną i praktyczną. Obie równoważne. Ida Karpińska, prezes organizacji Kwiat Kobiecości, zaprosiła do „Zacisza” ekspertów zajmujących się zawodowo leczeniem i profilaktyką zdrowia psychicznego oraz fizycznego, empatią, wizażem, stylizacją urody (selfmakijażem) i modą. Teoria doskonale łączyła się z praktyką. Anna Korcz opowiedziała o własnych doświadczeniach w realizacji ideału „jak być sobą”, Ewa Tyralik o empatii dla siebie i zwalczaniu wewnętrznych głosów, które zabierają siłę i wiarę, Anna Męczyńska o stylizowaniu gwiazd ekranu, trendach w modzie, Justyna Gumińska o podkreślaniu atutów, tuszowaniu niedoskonałości, co udokumentowała praktycznie ucząc (na ochotniczkach) sztuki selfmakijażu. Natomiast wykład Małgorzaty Zawady, specjalistki w zakresie psychokosmetyki, o tym, jak produkty naturalne Nacomi wpływają na samopoczucie, na bieżąco ilustrowały Monika Zieleniucha i Beata Łempicka z Pracowni Urody, wykonując kosmetykami Nacomi masaże i inne zabiegi relaksująco-upiększające na twarzach uczestniczek. Last but not least głos zabrał dr Tadeusz Oleszczuk, ginekolog. Empatycznie i przekonująca wyjaśnił, jak ważna jest edukacja w zrozumieniu mechanizmów odpowiedzialnych za zdrowie, dociekanie przyczyn dolegliwości, a nie tylko leczenie objawów. Marka kosmetyków naturalnych Nacomi, reprezentowana w „Zaciszu” przez jej właścicieli Alicję Bularz, Izabelę Wrońską i Mirosława Gawlińskiego, jest jednym z głównych sponsorów ogólnopolskiej kampanii społecznej „Diagnostyka jajnika. Twoja historia nie musi być złośliwa”. „Nacomi to bardzo młoda na polskim rynku marka kosmetyków naturalnych, ale niezwykle prężnie i sensownie się rozwijająca. Już nie tylko w Polsce, ale także w świecie. W portfolio firma posiada preparaty dla kobiet, dzieci i dla mężczyzn. Z radością pomagamy marce w zdobywania uczuć i przyzwyczajeń klientów, gdyż sami znamy i doceniamy wartość kosmetyków Nacomi” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR. Czas uczestniczkom umilał duet Wake a Wish: Aleksandra Kościucha – śpiew i Wojciech Sobczak-Wojeński – instrumenty klawiszowe. Niezbędnym uzupełnieniem całodniowego spotkania był różnorodny i naturalnie zdrowy poczęstunek przygotowany, w większości z produktów wytwarzanych i zebranych w okolicy (np. leśnych grzybów), przez zespół Anny Korcz.