GOTOWE NA SYLWESTRA
Pokazy stylizacji karnawałowych fryzur i makijaży, Mikołaj z prezentami dla wszystkich, vouchery do spa, autorskie kilkunastodaniowe menu z deserami o właściwościach anty-agingowych. Taką oprawę miał lunch prasowy w siedzibie IMR advertising by PR.
Licznie i punktualnie przybyłe dziennikarki witała śnieżynka Yoko (agencyjny chow-chow w stosownej czapeczce), Monika Iskandar i Agnieszka Szulc. Damian Zaczek dobrze dawał sobie radę z obowiązkami szatniarza. Powitalnie zróżnicowane smakowo drinki, przyjaźnie mrugająca światełkami pachnąca jodła syberyjska, bożonarodzeniowe melodie w najlepszych wykonaniach, stylowe umeblowanie salonu momentalnie stworzyły ciepłą, niespieszną świąteczno-noworoczną aurę. Dziennikarki, nawet te, które były u nas po raz pierwszy, od razu poczuły się środowiskowo i towarzysko zintegrowane. IMR advertising by PR znana jest z dbałości o kontakty z przedstawicielami mediów, więc wszystkie obecne panie, nawet te nowo przybyłe, od października uczestniczą w antyagingowym programie Alphol Omega Plus. Z nieoficjalnego, przeprowadzonego ad hoc, sondażu niezbicie wypłynął jeden wniosek: Alphol Omega Plus działa, co widać i czuć. Podsumowania programu naukowego dokonamy u nas w styczniu. Tak więc, nie zapominając o Alpholu, zapewniliśmy dziennikarkom atrakcyjne informacje teoretyczne i praktyczne, jak zabłysnąć w Sylwestra. A było to tak. Grzegorz Sosnowski, jeszcze niedawno dziennikarz radiowy, a dziś świetny stylista fryzur (nie tylko potrafiący mówić, ale też dokonywać cudów z włosami oraz odpowiadać na trudne pytania) zaprezentował serię kosmetyków Biovax do różnych rodzajów włosów oraz oczyszczające i liftingujące maseczki do twarzy Dermomask. Mistrz Grzegorz przekonał wszystkie panie do wypróbowania rekomendowanych produktów, podkreślając, iż w swojej pracy używa ich często, a klientki wyrażają się z zadowoleniem o ich dobroczynnym działaniu i deklarują wierność marce L`biotica. Kobieta doskonale uczesana nie może witać nowego roku z zaniedbaną twarzą. Pomyśleliśmy i o tym, tak szalenie ważnym, aspekcie dobrego samopoczucia i zaprosiliśmy wizażystkę Martę Pawlik-Antoniak, aby na żywych przykładach uczestniczek naszego spotkania pokazała, co potrafi ona i kosmetyki firmy Golden Rose. Pani wizażystka krok po kroku wyjaśniała, co robi, jakie właściwości mają poszczególne kosmetyki, jakie kolory i odcienie do jakich rodzajów skóry pasują, czego dodają, co podkreślają oraz co tuszują. Z tak odmienionym nastrojem i wyglądem dziennikarki ochoczo przyjęły wizytę młodzieńczo przystojnego Mikołaja, który obdarował prezentami-niespodziankami wszystkie panie. Jednak taki egalitaryzm nie zdarza się w życiu nieustannie, więc już tylko dwie dziennikarki wylosowały vouchery do spa G & M Imperium na przedsylwestrowe stylizowanie fryzur. Intelektualnie usatysfakcjonowane i wypięknione lejdis miały okazję pokrzepić się odmładzającym menu wykoncypowanym i przygotowanym przez Monikę Iskandar, dyrektor zarządzającą IMR advertising by PR. „Wszystkie potrawy podawane u nas w ramach naukowo-badawczego programu Alphol Omega Plus są przygotowywane według przepisów dostosowanych przeze mnie do idei anty-agingu. Doskonale uzupełniają zapotrzebowanie organizmu w niezbędne składniki w proporcjach sprawdzonych i sugerowanych przez uznanych dietetyków” – mówi Monika Iskandar. „Czułam się, jakbym była na Wigilii” – powiedziała jedna z dziennikarek przy pożegnaniu. Inne panie gremialnie dodały: „Jesteśmy gotowe na Sylwestra”. Na do widzenia każda z pań otrzymała torbę z dermomaskami, zestawami pielęgnacyjnymi do włosów, kosmetykami do makijażu i perfumami Golden Rose.