Podczas konferencji prasowej w siedzibie Hajoty Press Club firma Golden Rose zaprezentowała jesienne nowości kosmetyki kolorowej. Prezentacji towarzyszyły pokazy makijażu oraz stylizacji paznokci.
Poniżej, pod tekstem i zdjęciami, zapraszamy do obejrzenia filmu. Podczas konferencji prasowej w siedzibie Hajoty Press Club firma Golden Rose zaprezentowała jesienne nowości kosmetyki kolorowej. Prezentacji towarzyszyły pokazy makijażu oraz stylizacji paznokci. Golden Rose oferuje szeroką gamę kosmetyków, wprowadzając do sprzedaży nowości na każdą porę roku. Nie inaczej było i tym razem w gościnnych progach Hajoty Press Club na warszawskich Starych Bielanach. Jakie trendy przewiduje i promuje na najbliższe miesiące Golden Rose do upiększania cery, podkreślania oczu, ust i stylizacji paznokci? Jeśli chodzi o cerę, to szczególnie wskazane będzie uwydatnianie kości policzkowych poprzez konturowanie i strobing, delikatne muśnięcie bronzerem oraz dodanie połysku, aby osiągnąć efekt „panienki z dobrego domu”. Ultra graficznymi oczami musi zawładnąć mrok osiągnięty kreską klasycznej czerni; dla nieśmiałych pań – smoky eye, dla odważnych - wszystkie chwyty dozwolone, np. czerwona kreska wykonana konturówką do ust. Usta: do wyboru. Albo w soczystej czerwieni, albo w ciemnym burgundzie lub śliwce, albo mroczne, gotyckie, albo – lekko błyszczące, naturalne – jak u pensjonarki. Paznokcie. W tej materii mamy istną feerię możliwości. Metal w wersji glamour (srebro, złoto, granat), biel z czernią, styl nude i wszelkie wzory: kreski, kółka, księżyce i co bardziej wymyślne abstrakcyjne formy. Nowości. Od kilku rodzajów zmywaczy do makijaży, mleczek, toników przez metaliczne linery, kredki do powiek po 17 kredek do ust z wysokimi zawartościami pigmentów oraz całą gamę lakierów do paznokci. Powyższa teoria została poparta praktyką. Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka Golden Rose, wykonała na twarzach wszystkich dziennikarek uczestniczących w konferencji indywidualnie dopasowane makijaże, a Agnieszka Kowalczyk fachowo wystylizowała ich paznokcie. Wypięknione panie dziennikarki z animuszem częstowały się daniami lanczowymi, popijały czerwone wino, wesoło gawędziły, ciesząc się chwilą relaksu w gościnnych podwojach, także w ogrodzie, Hajoty Press Club. Monika Pac-Iskandar, prezes Hajoty Press Club, poinformowała o nawiązaniu współpracy z Firmą Kosmetyczną Loton oraz z producentem kosmetyków naturalnych Nacomi.