Jak żyć z roztoczami kurzu domowego? Jak osoby uczulone mogą sobie poradzić z tym głównym alergenem środowiskowym w Polsce? O tym mówiliśmy podczas konferencji prasowej w IMR advertising by PR.
POD TEKSTEM ZAMIESZCZAMY RELACJĘ FILMOWĄ
Tym razem dziennikarskie spotkanie rozpoczęliśmy od występu młodego aktora, tuż po krakowskiej Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego, Michała Pawlika. Stand-up o kurzu domowym był majstersztykiem przekazu informacji, zwięzłości i humoru z zaskakującą puentą. „Kurz… No cóż…”.
Specjalista zdrowia publicznego, prof. dr hab. Bolesław Samoliński, alergolog i otolaryngolog, nie pozostawił wątpliwości: roztocze kurzu domowego otaczały nas zawsze i są wszędobylskie. Ale można sobie z nimi poradzić, co jest dobrą wiadomością dla alergików. Stąd hasło naszej kampanii: „Dom bez alergenów – ulga dla skóry – z preparatami Allergoff”.
Właścicielem marki Allergoff jest polska (ale o zasięgu międzynarodowym), rodzinna, innowacyjna spółka ICB Pharma. Firma oferuje oryginalne rozwiązania chemiczne i biologiczne, oparte na zaawansowanych technologiach, które mają zastosowanie w ochronie zdrowia ludzi i zwierząt, higienie sanitarnej oraz w rolnictwie i ogrodnictwie. Wykazują też minimalizację niekorzystnego oddziaływania na środowisko.
Skuteczność interwencji profilaktycznej z użyciem preparatu Allergoff badali naukowcy i lekarze w mieszkaniach pacjentów uczulonych na alergeny kurzu domowego.
„Preparat Allergoff spray zawiera wodną zawiesinę polimerowych mikrokapsułek stopniowo uwalniających benzoesan benzylu wykazując działanie roztoczobójcze oraz powoduje neutralizację konkretnych alergenów. Wiąże drobiny kurzu, co powoduje obniżenie ryzyka inhalacji alergenów obecnych we wdychanym powietrzu. Neutralizuje alergeny główne roztoczy kurzu domowego przez 6 miesięcy. Zmniejsza konieczność stosowania leków przeciwalergicznych. Posiada atest Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny” – mówił prof. Bolesław Samoliński.
Preparaty Allergoff pomagają nie tylko osobom uczulonym na alergeny inhalacyjne (nieżyt nosa i spojówek), ale również chorującym na astmę.
W skład rodziny uzupełniających się preparatów marki Allergoff wchodzą: neutralizator alergenów kurzu domowego w sprayu, dodatek do prania w niskich temperaturach, barierowa emulsja i oliwka do kąpieli leczniczych oraz powlekająco barierowy krem do ciała.
„Linia produktów Allergoff atopy przeznaczona jest dla dzieci, osób z AZS, z łuszczycą, z różnymi dermatozami, o skórze suchej i wrażliwej oraz dla osób starszych. Nie zawierają produktów ropopochodnych, parafiny, oleju mineralnego, wazeliny” – wyjaśniała Anna Gawron – dyrektor ICB Pharma Health Care.
Wszystkie preparaty wchodzące w skład linii Allergoff atopy uzyskują bardzo pozytywne opinie rodziców dzieci i osób dorosłych, którzy wskazują na ich „dobroczynny wpływ na skórę”.
Agnieszka Czak, specjalistka ds. marketingu ICB Pharma, przywołała kilka przykładów takich opinii, wyrażonych m.in. w jedynym blogu o alergii „Urok życia alergika”: bardzo dobry skład wyrobów, brak uczucia napięcia skóry po kąpieli, odczuwalne zmniejszenia uczucia świądu skóry, widoczna poprawa stanu i wyglądu skóry, poprawa w gojeniu się pęknięć skóry oraz przyjemny i neutralny zapach.
Z kronikarskiego obowiązku dodajmy, iż konferencję sprawnie prowadził aktor Patryk Bartoszewski.
Różnorodne potrawy przygotowała Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR, a głównym ich bazą były makarony firmy Arc-Pol z Czańca.