10 lat Golden Rose

Jubileuszowe spotkanie było okazją do przedstawienia i omówienia pierwszych osiągnięć intensywnie rozwijanego przez Golden Rose systemu franczyzowego oraz prezentacji nowości kosmetycznych na sezon wiosenno-letni 2013. Licznie przybyli dystrybutorzy i franczyzobiorcy z całej Polski, a także goście zagraniczni.

Organizatorzy zadbali o rodzinną atmosferę jubileuszowego spotkania. Nie było zbędnych oficjalnych przemówień. Prezes Ewa Pawłowska podziękowała za wkład pracy i zaangażowanie w rozwój firmy pracownikom, współpracownikom i zagranicznym gościom. Sześcioro najefektywniejszych dystrybutorów otrzymało wyróżnienia.

„Dziesięć lat temu zaczynaliśmy od zera w małym budynku, z trzema pracownikami. Dzisiaj zatrudniamy ponad sto osób w nowo wybudowanej siedzibie w Łodzi. Mamy dystrybutorów w 12 województwach. Pierwsze dwa sklepy uruchomiliśmy w 2003 roku w Łodzi i w Warszawie. Dzisiaj nasze kosmetyki sprzedajemy w 36 firmowych sklepach i stoiskach. Obecnie duży nacisk kładziemy na rozwój współpracy franczyzowej. W ostatnim czasie zostało otwartych jedenaście punktów sprzedaży w ramach systemu franczyzowego” – podczas jubileuszu mówiła Ewa Pawłowska, prezes Golden Rose w Polsce.

Prezentację słowno-multimedialną dziesięcioletnich osiągnięć firmy sprawnie i z wdziękiem prowadziły Natalia Karaś, Marketing & PR Specialist oraz Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka firmy. Sednem prezentacji była informacja o systemie franczyzowym – pierwszych osiągnięciach w budowaniu takiego systemu dystrybucji produktów i planach długoletniego rozwoju. Jest to jeden z priorytetów zarządu Golden Rose.

Jeśli chodzi o kosmetyczne nowości, to obie panie z dumą rekomendowały nowości, które wkrótce pojawią się w sprzedaży. Dla profesjonalistów Golden Rose proponuje UV Gel System, nowe serie lakierów do paznokci Holiday oraz Impression, nowe błyszczyki Luxury Rich Color oraz Ultimate Color Lipgloss, a także bronzer mineralny. Natomiast dotychczasowe serie świetnie sprzedających się lakierów Rich oraz Selective zostaną wzbogacone o nowe, letnie kolory.

Chcąc pozyskać zaufanie konsumentek firma wyznaczyła sobie zasadniczy cel, który przyświeca jej do dziś: innowacyjność i wysoka jakość produktów za przystępną cenę. Większość kosmetyków jest produkowana w jednej z najnowocześniejszych fabryk na świecie, mieszczącej się w Stambule w Turcji, z kolei produkcję kredek Golden Rose Lipliner & Eyeliner zlecono niemieckiej firmie Stabilo. Istotą produkcji kosmetyków Golden Rose są najwyższej jakości komponenty, dlatego też firma sprowadza je od najlepszych dostawców z Włoch i Francji, skąd na przykład pochodzą esencje do perfum.

O jakości kosmetyków świadczą także receptury i technologia wytwarzania. Wszystkie produkty Golden Rose poddawane są szczegółowym badaniom dermatologicznym, mikrobiologicznym i testom aplikacyjnym. Co ważne, nie są testowane na zwierzętach. Firma stara się produkować kosmetyki wolne od parabenów, a zatem zdrowe i bezpieczne nawet dla alergików. Z kolei lakiery do paznokci nie zawierają szkodliwego formaldehydu i toluenu.

Golden Rose przebyło w ciągu ostatnich 10 lat długą drogę, starając się sprostać potrzebom klientek i rozwijając ofertę. Obecnie firma zatrudnia 102 osoby, posiada prawie 40 oddziałów na terenie całej Polski oraz sklep internetowy. Miesięcznie sprzedaje bez mała milion sztuk produktów. Marka została uhonorowana licznymi nagrodami. Najcenniejszymi z nich są te przyznawane przez konsumentki. W tym roku Najlepszymi Produktami 2013 roku w kategorii Wybór Konsumentów zostały wybrane aż trzy kosmetyki: Liner Precision, lakiery Rich Color oraz pomadki Golden Rose Lipstick.


To nie my stanowimy o tym, że jakaś marka jest silna, jakaś słaba, ale o tym decydują klientki kupujące produkty i wybierające daną markę. To dla nich z pasją i sercem tworzymy Golden Rose” – mówi Joanna Reczulska, Trade Marketing Manager Golden Rose Polska.

Z okazji jubileuszu Golden Rose przygotowała dla swoich klientek wiele niespodzianek. Na początku kwietnia na Facebooku marka uruchomi akcję „Defilada Gwiazd”, w ramach której fanki będą mogły prezentować własne stylizacje inspirowane makijażem gwiazd. A skoro 10 lecie Golden Rose, to i 10 gwiazd oraz 10 głównych nagród, które będą przyznawane co tydzień. W połowie miesiąca klientki Golden Rose będą mogły wziąć dodatkowo udział w losowaniu nagród w kampanii „Nagrody za Paragony”.

Na jubileusz do Łodzi zjechali właściciele i dyrektorzy Erkul Cosmetics ze Stambułu. Prezes tureckiej firmy Mehmet Erkul otrzymał z rąk Ewy Pawłowskiej pamiątkową statuetkę z podziękowaniem za doskonałą współpracę, zrozumienie specyfiki kulturowej, marketingowej i handlowej w Polsce.

Należy dodać, iż promocję PR całej gamy kosmetyków Golden Rose w mediach drukowanych od trzech lat prowadzi IMR advertising by PR. Za social media odpowiada agencja interaktywna Veneo.