Laboratorium Joanna

Kameralny salon prasowy, prawdziwa choinka, muzyka na żywo, Yoko w przebraniu renifera, rodzinna atmosfera, nowości kosmetyczne, pokazy karnawałowych trendów w makijażu, niebanalny poczęstunek i dobre wina. Oto sceneria piątej edycji cyklu „Gotowe na Sylwestra” w siedzibie IMR advertising by PR.

Bożonarodzeniowo-sylwestrowy nastrój podczas konferencji prasowej stworzył śpiewający aktor teatrów Współczesnego i Studio, Marcin Januszkiewicz, a na gitarze klasycznej akompaniował mu Igor Ćwiek, który z zespołem Amnezja zrobił furorę w telewizyjnym Talent Show.

Kolędy i piosenki świąteczne, wykonywane podczas przerw pomiędzy prezentacjami, dziennikarze przyjmowali z entuzjazmem. Nie był to jedyny rozrywkowy motyw spotkania prasowego, ale najpierw uwagę skupiono na sprawach merytorycznych.

Maja Kiżys z Laboratorium Kosmetycznego Joanna przedstawiła 32-letnią historię firmy, nowoczesne, wysokiej jakości produkty już obecne na rynku oraz nowości na sezon jesień-zima przeznaczone do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów dla kobiet (linia Naturia Organic oraz seria hypoalergiczna) i mężczyzn, których szczególnie może zainteresować szampon stopniowo niwelujący siwiznę.

W bogatej ofercie Laboratorium Kosmetycznego Joanna znajdują się także m.in. olejki do twarzy, ciała, balsamy i kremy.

Doskonałe dopełnienie preparatów pielęgnacyjnych „Joanny” stanowiły kosmetyki do makijażu, linery do powiek oraz lakiery do paznokci marki Golden Rose.

Po raz piąty perfekcyjną prezentację przedstawiła i pokaz sylwestrowego makijażu na twarzach dziennikarek wykonała Marta Pawlik-Antoniak, główna wizażystka Golden Rose.

Nasycone kosmetyczną wiedzą dziennikarki (i kilku dziennikarzy) odwiedził Święty Mikołaj z workami pełnymi różnych prezentów dla każdego uczestnika spotkania.

Ponadto, w loterii dodatkowe upominki wylosowały cztery osoby.

Przy wtórze „Jingle Bells” oraz „Let It Snow”, w wykonaniu duetu Januszkiewicz-Ćwiek, rozpoczął się świąteczny lunch prasowy, kuluarowe rozmowy i dobieranie do indywidualnych potrzeb kosmetyków z palety Golden Rose

„Z satysfakcją pragnę podkreślić świetną, rodzinną wręcz, atmosferę, którą stworzyliśmy dziennikarzom dzięki zaangażowaniu i profesjonalizmowi wszystkich pracowników naszej agencji. Dziękuję także śpiewającym i grającym artystom oraz przedstawicielkom Laboratorium Kosmetycznego Joanna i Golden Rose” – podsumowała piątą edycję „Gotowych na Sylwestra” Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.