Barwa i wygląd

GOTOWE NA SYLWESTRA 2

Francuskie farby do włosów Color & Soin, nowości kosmetyczne z Golden Rose, ekologiczno-biologiczne herbaty Hyperica Natura, Mikołaj z prezentami oraz wystawny lunch. To tylko niektóre atrakcje świąteczno-noworocznego spotkania prasowego w siedzibie IMR advertising by PR.

Cyfra po tytule informuje, iż już po raz drugi gościliśmy u nas dziennikarzy, oferując akcesoria niezbędne do przygotowania świątecznych i noworocznych niespodzianek wizualnych. Zapewniliśmy również pożądany w tym czasie nastrojowy klimat z prawdziwą choinką, świątecznymi dekoracjami i Mikołajem z workiem prezentów.

O wygląd i barwę fryzur pań zadbał Grzegorz Mrugała, lekarz z wykształcenia, obecnie promotor w Polsce szerokiej gamy francuskich farb do włosów Color & Soin. Co wyróżnia te produkty? Opracowano je na bazie składników roślinnych z uwzględnieniem charakteru włosów. Farby Color & Soin pokrywają 100% szarych włosów i długotrwale zmieniają kolor barwnika. Ponadto, nie zawierają amoniaku, który niszczy osłonkę włosa; nie mają rezorcyny, która podrażnia skórę; wyeliminowano paraben. Gama farb zawiera 24 odcienie.

Odpowiednio do twarzy i osobowości ukształtowana fryzura wymaga konweniującego makijażu. Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka z Golden Rose, rozpoczęła pokaz makijażu i opowieść o używanych kosmetykach od bulwersującej informacji: unikalna formuła tuszu Wonder Lash Mascara sprawia, że pomalowane nim rzęsy zwiększają swoją objętość aż dwunastokrotnie! Później było jak u Hitchcocka: lakier Magnetic Nail Lacquer pozwala uzyskać na płytkach paznokci niezwykłe wzory, bez konieczności używania naklejek czy wzorników. Wystarczy specjalny magnes, który – ustawiany pod różnymi kątami – wyczarowuje różne symetryczne wzory. Z zainteresowaniem dziennikarki przyjęły opinię o zmywaczu do paznokci, który wybiela i wyrównuje koloryt płytki, przywracając jej naturalny połysk.

Po tak emocjonujących pokazach nadszedł czas na relaks przy ekologiczno-biologicznych herbatach firmy Hyperica Natura. Należy wyjaśnić, iż są to mieszanki powstałe z surowców zielarskich pochodzących od zaufanych i sprawdzonych dostawców z gospodarstw, w których rośliny uprawiane są bez użycia nawozów sztucznych i chemicznych środków ochrony roślin, przy zachowaniu żyzności gleby oraz biologicznej różnorodności. Proces produkcji składników i herbat jest ściśle kontrolowany i dokumentowany.
Herbaty Hyperica Natura dodają życiu harmonii, poprawiają metabolizm, regenerują po wysiłku, wspomagają leczenie przeziębień, usprawniają trawienie, relaksują, a dzięki przeciwutleniaczom zapewniają piękną cerę, a nawet – jak Rześki Poranek – niwelują skutki poimprezowych dolegliwości. Mieszanki ziół i owoców uwalniają niesamowite aromaty, jak choćby jabłka z cynamonem, wiśni, aronii, jarzębiny i jagody, gruszki z goździkami czy maliny z imbirem. Szczególną uwagę gości zwróciła herbata biała, długo leżakująca Pu-ehr. Hitem lunchu były napoje energetyzujące Hills of Energy z kardamonem, limonką i trawą cytrynową.

Tuż po prezentacjach pojawił się Mikołaj z prezentami w postaci markowych kosmetyków dla wszystkich dziennikarek. Ponadto, w loterii trzy dziennikarki wylosowały zestawy herbat.

Wielodaniowy poczęstunek, jak zawsze, został wykreowany i przygotowany w kuchniach IMR advertising by PR.