Vitana pełna zdrowia

Agencja IMR advertising by PR podjęła działania promocyjne linii suplementów diety marki Vitana, produkowanych przez spółkę Vitapol-Farm.

Kampanię w mediach drukowanych i internetowych zainaugurowało śniadanie prasowe w restauracji St. Antonio w Ogrodzie Saskim w Warszawie.

Różnorodność dostępnych na rynku suplementów żywności sprawia, iż głównymi kryteriami ich wyboru powinny być: komplementarne uzupełnianie się poszczególnych składników, skuteczność działania, jakość produkcji, a także cena. Jak rozeznać się w tej materii? Analizując skład podawany na opakowaniu i słuchając rekomendacji ekspertów.

Credo marki Vitana można streścić trzema słowami: zdrowie, siła, uroda. Taką pełnię życia dają: Cidrex Plus, Fabacum, Saluran, Venisea i Tran.

Cidrex Plus to połączenie octu jabłkowego z ekstraktem z zielonej herbaty. Wspomaga odchudzanie, zapewnia spowolnienie procesów degeneracyjnych w organizmie, niszczy wolne rodniki, przysparza energii, zapobiega otyłości, oczyszcza z toksyn, obniża poziom cholesterolu.

Fabacum również wyszczupla, zawiera fasolaminę – ceniony neutralizator skrobi. Ten suplement jest w stanie zneutralizować aż 1/3 spożywanych kalorii.

Saluran oczyszcza, uwalnia od toksyn, przeciwdziała obrzękom, odtruwa, tonizuje pracę układu pokarmowego, oczyszcza krew.

Venisea wspomaga funkcje wątroby, reguluje odbudowę naskórka, włosów i paznokci, działa moczopędnie i odtruwająco.

Natomiast Łukasz Rutkowski, dyrektor zarządzający Vitapol-Farm przedstawił firmę i koncepcje rozwojowe.

Po prezentacji nadszedł czas na nieco praktyki. Odważne dziennikarki oddały się w ręce kosmetolog-masażystki, która wykonywała masaże limfatyczne brzucha. Ewa Rutkowska, prezes Vitapol-Farm, wylosowała dwie redaktorki, które zostały zaproszone na bezpłatne masaże limfatyczne całego ciała do spa G & M Imperium.

Śniadanie w St. Antonio było tradycyjnie wystawne, smaczne i zdrowe.

„W naszej agencji przykładamy szczególną dbałość, aby uczestniczącym w naszych spotkaniach dziennikarzom zapewnić maksymalnie wysoki poziom wysublimowanych wrażeń intelektualnych i kulinarnych” – podkreśliła Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.