Połączeni przez selen

Konferencja prasowa „Połączeni przez selen” zapowiadała się arcyciekawie. Podniecenie wywołały utrzymane w purpurowej tonacji i emanujące energią zaproszenia, które nie zdradzały wszystkich szczegółów, obiecując jedynie nieziemską podróż po przestrzeniach miłości.

Licznie zebrani dziennikarze i goście spotkali się w Sali Kabaretowej urokliwej restauracji St Antonio na tyłach pachnącego wiosną Ogrodu Saskiego w Warszawie.

Zebranych w nastrojowej zabytkowej sali powitał redaktor naczelny polskiego pisma lobbingowego „Decydent & Decision Maker” - Damian A. Zaczek. Specjalista chemii fizycznej z Akademii Medycznej w Warszawie, a równocześnie przewodnicząca Krajowej Rady Suplementów i Odżywek - prof. Iwona Wawer, która jak mówi sama o sobie, niestrudzenie pracuje nad wynalezieniem Eliksiru Młodości - wprowadziła zebranych w świat pierwiastków życia – selenu i witaminy E. Panią profesor, jak to kobietę, interesuje zwłaszcza wpływ selenu na męskość i ten temat zreferowała najobszerniej.

O pozostałych życiodajnych elementach wchodzących w skład obu preparatów opowiedział, posiłkując się zmysłową prezentacją multimedialną przygotowaną przez agencję IMR advertising by PR, młody członek zespołu naukowego prof. Iwony Wawer – pan Rafał Augustyniak.

Ewa Klatt, szefowa marketingu firmy Tymofarm, producenta Alpholu i ProMenu, odpowiadała wyczerpująco na pytania dotyczące działania obu suplementów diety.

Po takiej porcji wiedzy odpowiedzi na pytania w przygotowanym przez IMR advertising by PR konkursie Tajemnej Wiedzy Miłosnej okazały się nadspodziewanie proste. Zwycięzcy otrzymali dyplomy i tytuły Alchemika Miłości. A nagrody – ekskluzywne zmysłowe kosmetyki do pielęgnacji ciała – doskonale uzupełniły pakiet pierwszej pomocy dla zdrowia i urody składający się z Alpholu i ProMenu.

Na zakończenie organizatorzy zaprosili zebranych na wyrafinowany lunch inspirowany przez parę naszych bohaterów – selen i witaminę E.

Dodajmy, iż to nasza agencja - IMR advertising by PR – opracowała dla firmy Tymofarm i prowadziła kampanię promującą idealną parę – Alphol i ProMen.

Patronami medialnymi wydarzenia były magazyny Boutique i Eden oraz portale internetowe poświęcone zdrowiu.