Alpa z Czech

O chorobach tradycyjnie i nowocześnie

Jak najszybciej wyleczyć dziecko z biegunki? Jak pozbyć się choroby skóry potocznie zwanej łupieżem? Na co nadaje się liczący 106 lat czeski preparat Alpa? To wiodące tematy, które zgromadziły dziennikarki na śniadaniu prasowym.

Na biegunkę na świecie rocznie umiera 1,6 miliona dzieci, a na AIDS – dla porównania – dwa miliony ludzi. W Polsce przypadki śmiertelne biegunki to ułamek procenta. Statystycznie w naszym kraju na tę przypadłość każde dziecko zachoruje dwa razy w roku. Najgroźniejszym skutkiem biegunki, któremu trzeba jak najszybciej zaradzić, jest odwodnienie organizmu, podkreślał dr Jacek Korbecki z firmy Perffarma, rekomendując Laktifort – dietetyczny środek spożywczy przeznaczenia medycznego.

Z kolei dermatolog dr Dorota Bystrzanowska odkryła przed dziennikarkami przyczyny powstawania łupieżu. Oto one: wilgoć, częste stylizacje i suszenie włosów, silnie działające kosmetyki, twarda woda, klimatyzacja, nakrycia głowy, częste pocenie (siłownia, sauna), a także stres, zaburzenia hormonalne i niewłaściwa dieta.

Rekomendowane podczas śniadania prasowego balsamy do ciała, aktywne dermoemulsje i szampony do mycia włosów z serii Biovax Med zostały przebadane klinicznie, co pozwala zaliczyć je do grupy inteligentnych dermo-kosmeceutyków.

Alpa Francówka i Alpa Leśna to czeskie spirytusowe mikstury ziołowe (a Alpa Leśna ma również postać żelu) na bazie dziewięciu olejków eterycznych i wyciągów roślinnych. Działają wszechstronnie na bóle stawów, mięśni, łagodzą nerwobóle, przeziębienia. Importerzy specyfików marki Alpa, Janusz Kurek i Tomasz Siemieniuch z firmy Nes Pharma do najważniejszych zalet Alpy zaliczyli synergiczne działanie jej składników, które są tak skomponowane, żeby wzajemnie potęgowały efekt swojego działania.
Należy dodać, iż Alpę znamy w Polsce od 1930 roku. Dzisiaj eksportowana jest do 30 krajów.

Jak już stało się tradycją kulinarnych spotkań prasowych, wszystkie potrawy zostały stworzone i przygotowane w siedzibie agencji IMR advertising by PR, pod czujną dyrekcją Moniki Iskandar. Serwowano m.in.: voulevanty z łososiem, wytrawny tort oliwkowo-serowy z anchovies, sałatkę jarzynową, Boeuf Strogonoff.

Firma Hyperica Natura nadesłała ekologiczną herbatę Rześki Poranek o składzie: liść mięty, pokrzywy, poziomki, owoc róży, kwiat bzu czarnego i rumianku, żeń-szeń, ziele krwawnika. Taka mieszanka wspomaga pracę układu pokarmowego po obfitych posiłkach, orzeźwia i odświeża – również po zakrapianych alkoholem spotkaniach towarzyskich.

IMR advertising by PR dziękuje internetowym patronom medialnym: DECYDENT.pl, 24zdrowie.pl, Udziewczyn.pl, dlaLejdis.pl, 24uroda.pl, NoweKosmetyki.pl, iBeauty.pl, Obcasy.pl, NaSzpilkach.pl, DlaZdrowia.pl