Czarnocin wymiata

Kubeczki z dzióbkami, składane łyżeczki, ręczna produkcja, jakość oraz smak - oto wyróżniki mleczarni Czarnocin zaprezentowane podczas konferencji w salonie prasowym IMR advertising by PR.

Zakładów przetwórstwa mleka, spółdzielczych i prywatnych, jest w Polsce niemal dwieście. Prywatną mleczarnią, z wyłącznie polskim, rodzinnym kapitałem, jest od 30 lat Milkpol, właściciel marki Czarnocin.

Cały sekret sukcesu jakościowego i smakowego produktów marki tkwi w naturalnych składnikach, ręcznej produkcji bez konserwantów, chemicznych dodatków, syropu glukozowo-fruktozowego. Gwarantem standardów jest wdrożony w zakładzie Zintegrowany System Zarządzania  Jakością, potwierdzony polskimi i zagranicznymi certyfikatami oraz licznymi nagrodami.

Wykorzystywane do produkcji mleko pozyskiwane jest od ponad 250 wyspecjalizowanych gospodarstw zlokalizowanych w promieniu 60 km od Czarnocina.

„Najbardziej znaną i cenioną grupą produktów spod szyldu Czarnocina są twarogi. Swoją wyjątkową delikatność i smak zawdzięczają specjalnie dobranym żywym kulturom bakterii i świeżemu mleku. Na każdym etapie są pod ścisłą kontrolą serowarów. Cały cykl wytwarzania nawiązuje do metod stosowanych przez nasze babcie. Jedynie skala jest znacznie większa. Nasze twarogi mają charakterystyczną krateczkę po chustach serowarskich” – mówi Aleksandra Świerczyńska, prezes Milkpol.

Czarnocin wyróżniają również bezglutenowe sery twarogowe Gusto z naturalnymi posypkami: gyros, paprykową oraz mieszanką pieprzu i czosnku. Świetnie nadają się do zapiekania z szynką lub warzywami.

„Mamy cały wybór serów twarogowych chudych, półtłustych, tłustych, sernikowych, do naleśników, bez laktozy, dla diabetyków, mleko o różnej zawartości tłuszczu, napoje mleczne – maślankę, jogurt, kefir – śmietanę. Szczególnie polecam naszą kremową śmietankę 30 proc. Ubita na puszystą masę będzie świetną bazą do przekładania ciast i tortów. Długo zachowa swoją pożądaną konsystencję nie opadając. Może być dodana bezpośrednio do gorącej potrawy, gdyż się nie zwarzy” – mówi Magdalena Gałwa, wiceprezes Milkpol.

Oczywiście, z logiem Czarnocin znajdziemy wszystkie produkty wytwarzane przez mleczarnię, ale oprócz jakości liczy się także wartość estetyczna i higieniczna opakowań oraz wyrobów.

Opakowania jogurtów, kefirów i maślanek 170 g mają wycięte dzióbki. Wystarczy oderwać nieco wieczko i można wygodnie wypić zawartość, bez obawy o jej wylanie.

Inną ważną nowość i jakość mają bezglutenowe serki smakowe: waniliowe i czekoladowe. Do waniliowego dodana jest zmielona laska prawdziwej wanilii, a do czekoladowego belgijska czekolada. Do każdego opakowania dodana jest składana łyżeczka, oddzielona od platynki folią ochronną zapewniającą aseptyczność.

Dodajmy, iż część dochodu ze sprzedaży serków smakowych wędruje do łódzkiej Fundacji Gajusz opiekującej się dziećmi chorymi i opuszczonymi.

Wyjątkowo dużo pytań zadawanych w trakcie spotkania prasowego dotyczyło nie tylko warunków produkcji, dystrybucji, wartości zdrowotnych, ale także niuansów handlowych interesujących redaktorów z prasy branżowej.

Zwieńczeniem konferencji był wybór dań ciepłych i sałatek na zimno przygotowanych z produktów Czarnocina, według autorskich receptur Moniki Iskandar, dyrektor zarządzającej IMR advertising by PR. Wyjątkowo ciepły dzień sprzyjał degustacji i rozmowom w naszym ogrodzie.

W taki oto sposób produkty marki Czarnocin jakością i smakiem wymiatają konkurencję.